Sodron Adol Bakso

Sore iku Sodron dodolan bakso,,Pas lewat kos-kosan ono Sardot sing nyetop lan arep tuku baksone..

Sardot : woooy kang...mandeg disik.. kowe dodolan bakso yo??

Sodron : ora mas..aku dodolan mercon...YO JELAS BAKSO TO BLOK....!!!!!

Sardot : sopo sing mok undang gobl*k.. haah..!!! aku pengen baksomu..

Sodron : dipincuk po diwadahi tanganmu mas..xixixi..

... Sardot : ora..DISEBAR NENG DALAN WAE.,,WOOII...BAKSONE YO DIBUNGKUSLAH...!!!

Sodron : bungkus yo bungkus mas..tapi rasah nganggo muncrat2 pawonmu...

Sardot : Waah..iki ngajak tukaran malahan..kowe durung ngerti aku ki sopo yo,,(mulai darah tinggi)

Sodron : sampean kan tukang tambal panci kae...xixixi

Sardot : tambal panci nggo nambal lambemu iku..AKU IKI AKTIVIS LSM BAGIAN PENGAWASAN MAKANAN..aku arep ngecek baksomu ono formalin ora?? Kowe iso dipenjoro yen baksomu ono formalin...(karo nggaya sok pinter)

Sodron : Waduuh...anu...yen ngoten niki baksone gratis sampean cek,, ??

Sardot : oke....!!! (xixixixi...golek bakso gratis gampang yo luur..)

Ing liyo dino Sodron lewat kos-kosan maneh..

Sardot : kang..mandeg disik..

Sodron : oo..kowe sing wingi jare ngetest baksoku kae to?? piye hasile..

Sardot : baksomu bebas formalin mas..tapi aku pengen ngetest maneh..

Sodron : ngetest masalah opo maneh mas..??

Sardot : akhir2 iki akeh beredar bakso daging tikus lan celeng..tulung bungkusno maneh sak kuahe..

Sodron : Ngetest kok sak kuahe..??? (curiga)

Sardot : lha opo pengen tak laporke polisi yen baksomu kuwi daging celeng??

Sodron : waduuh..ojo mas..iso mati pasaranku..yo wes aku manut tak bungkusne baksone..

Sardot : Yess...oleh bakso gratis mneh..dasar tukang bakso gobl*k..xixixi (ngomong ing njero batin)

Dino selanjute Sodron lewat maneh..

Sardot : kang..kang..

Sodron : heemm...bolak balik sampean maneh..(jengkel)

Sardot : eiitt..tenang kang..aku mung nglaporke yen baksomu tanpo campuran daging celeng..

Sodron : brarti baksoku aman dikonsumsi yo mas??

Sardot : iyo..tapi..

Sodron : tapi opo mas??

Sardot : tapi mosok kowe ra menghargai jerih payahku..pisan2 mbok aku digratiske mangan baksomu mas..xixixi(karo ngedep2ne mripat )

Sodron : oke mas..tak gratiske..(jupukne bakso semangkok)

Sardot : tambah dibungkus siji yo mas..xixixi (langsung nguntal baksone)

Sodron : oke..tapi aku arep takon mas??

Sardot : takon opo...(isih mangan bakso)

Sodron : kan dino iki baksoku tak tambahi bumbu bubuk..melanggar aturan ora mas..

Sardot : penting ora bubuk pengawet koyo formalin,boraks lan sejenise..Emang mok tambahi bubuk opo??

Sodron : ora bahan pengawet kok..nanging tak tambahi...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
....BUBUK APOTAS mas..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Sardot : oooalah bubuk apotas to...yen iku memang ora klebu bahan pengawet mas...bahan2 pengawet ki koyo boraks lan formalin...BENER TO LUUR...??

.
.

Sodron : iki sing goblok wayange opo sing gawe crito??

Admin : aku dewe yo bingung kok dron..



Comments